Was het jullie al opgevallen...

... dat ik gek ben van de patronen van Swoon?

Ik heb vorig jaar het abonnement genomen en krijg dus elke maand een nieuw patroontje in mijn account.
En elke maand denk ik, weeral een tas die ik wil maken.

Het laatste patroontje was dat van Della.
Ik wist direct in welk stofje ik haar ging maken, een super mooi Petit Pan stofje.
Het bijhorende stofje voor de voering, dat was iets moeilijker gezien mijn 'obsessie' om lijntjes of tekeningen mooi te laten doorlopen.
Uiteindelijk toch een stofje gekozen, ook een Petit Pannetje.

Della heeft 8 vakjes voor bankkaarten, 2 vakjes voor briefjesgeld en 2 ritszakjes, waar aan de ene kant bijvoorbeeld een gsm en aan de andere kant muntstukken in kunnen.

Het huidige abonnement loopt in april af, maar het volgende is al besteld...
Een Vintage Collection.
Ik ben heel erg benieuwd en kan al niet wachten tot het volgende patroontje bij in mijn account komt!

Jullie zullen dus zeker nog meer Swoon tassen te zien krijgen ;-)



 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts