Schandalig!

Een schande is het, echt.

Aan een tas beginnen (de Betty Bowler van Swoon) en dan 9 maanden (!) later pas de voering er in naaien...
Maar het was de manier waarop de voering er in moest wat me deed treuzelen.
De 'drop-in' methode.
Nooit zou me dat op die manier lukken, nooit.
Je maakt de buitentas en de voering apart.
Dan steek je de voering in de buitentas en naai je, over hetzelfde (zichtbare) stiksel als waarmee je je rits hebt vastgezet, de voering er aan.
Nee, dat ging echt niet lukken.

Tot ik gisteren een Bonnie Bucket bag maakte, in hetzelfde stofje als de Betty bowler en ik dacht dat het toch wel leuk zou zijn om de 'zusjes' samen op de foto te zetten.
Ik kon vals spelen, want als de rits van Betty dicht is, ziet geen kat dat de voering er niet in zit.
Maar ik besloot van de koe bij de horens te vatten en de voering er, eindelijk, eens in te naaien.
Perfect kan je het niet noemen, en ik zou met de hand nog wat vast moeten naaien wat niet lukte met de naaimachine, maar de voering zit er in, nè!




Betty en Bonnie samen.
Maar uitleg over Bonnie volgt later ;-)

Reacties

  1. Prachtig samen!! Idd die rits inzetten is echt wel precisiewerk...
    maar héél erg mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon gedaan!
    Hahaha... ik ben nog een slag erger; mijn Betty ligt ondertussen al (verstevigd en al) zo'n tien maanden in stukken klaar op de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tassen

    Groetjes

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts