I'm in love!

En wel met mijn Delmar Wristlet, het nieuwste patroontje van Hold It Right There.
Suzanna werkte weer een pareltje uit!

Ik zag een foto van een tasje dat ze aan het ontwerpen was en wist direct, dat wil ik testen!
En jeej, na een aantal weken was het eindelijk zover, de oproep om te testen kwam in de testergroep voorbij en ik gaf me dus direct op (al vroeg ik wel om wat uitstel, want de deadline was te krap voor mij. En met mij voor enkele andere testers, dus de deadline werd verlegd).

Het is een leuke wristlet/ clutch, maar ik voegde toch een extra d-ring toe, om later toch een schouderlint er bij te maken. Ik ben niet echt zo van de clutches. Leuk om te zien, maar ik heb liever mijn handen vrij.


Aan de buitenkant heb je een zakje, afgesloten met, normaal gezien, een  draaisluiting, maar ik gebruikte een gewone metalen drukknoop. Iets minder bombastisch vind ik...






Binnenin zijn er 8 kaartvakjes voorzien, met daarachter nog een vakje, eventueel voor briefjesgeld, maar mijn gsm past er ook in (op de 2de foto zit hij gewoon in het tasje, maar hij past wel degelijk in het vakje achter de kaarten).




Het handvat is ook leuk zo, met 2 stofjes gecombineerd.



Anyway, ik ben superblij met mijn Delmar en kan niet stoppen met er naar te kijken :-)

Het patroontje is te koop via:

Etsy:
https://www.etsy.com/listing/644820541/delmar-wristlet-pdf-sewing-pattern-by?ref=shop_home_feat_4

en Craftsy:
https://www.craftsy.com/sewing/patterns/delmar-wristlet-by-hold-it-right-there/638325

en is nog tot en met maandagmorgen 24 september om 7.00u te koop met korting
(23 september middernacht CST, vandaar het vreemde uur hier in België :-) )

Go get it! 


Materiaal:
Kunstleer: bij K-bas
stofje voering: bij La Mima's
stofje buitenkant kwam van bij Bellelien, maar is daar uitverkocht.


Reacties

  1. Hele knappe uitvoering! Van een wat mij lijkt praktisch patroontje. Ik denk dat je deze veel gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts