Remy Mini Wallet

For English, scroll down.

GenyC Artes heeft een nieuw patroontje uit, weer een toppertje!
De Remy Mini Wallet  is een leuke portemonnee die voor dames en heren kan. Het hangt gewoon van de keuze van de stof af, of het voor mannen of vrouwen is. Of voor kinderen kan natuurlijk ook :-)

Het portemonneetje heeft binnenin 4 kaartvakjes en een vakje voor briefjesgeld, en aan de buitenkant een ritsvakje voor munten.
Je kan kiezen uit wel 6 verschillende sluitingen.

Ik maakte er 2, een vrouwen en een mannenversie, maar de mannenversie wacht nog op een drukknoop, die zijn besteld maar nog niet binnen...
Ik kan al wel een foto laten zien van de binnenkant.

GenyC Artes has a new pattern, as always, it's fabulous!
The Remy Mini Wallet  is a cute wallet, suitable for both men and women. It just depends on your choice of fabrics if it's for a man or woman. Or kids, it can be made for kids too of course :-) )

The mini wallet has got 4 cardslots and a slip pocket for notes on the inside.
On the outside, there is a little zipper pocket for coins.
There are 6 different closures!

I made 2 wallets, but the male version hasn't gotten a button yet. They are ordered, but they're not in yet...
I can show you a picture of the inside. 









Het patroontje is nog tot het einde van de dag (21 januari 2018) te koop met korting!


The pattern is for sale until the end of the day today (Sunday 21st of Januari 2018)!

https://www.craftsy.com/sewing/patterns/25-off-remy-mini-wallet/551725

Reacties

  1. Da's echt een kei schattige portefeuille! Ideaal als eerste portefeuille voor ons Fleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt Noor! Het patroon sprak me op het eerste gezicht niet aan, maar als ik jouw foto’s zie bedenk in mij toch. Bedankt voor de tip, ik ga het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts