Summer surprize patroontest

Een tijdje geleden zag ik een patroontje passeren voor een heel leuk jurkje, tuniek of top met een strik achteraan.
Het patroontje was van Sofilantjes, maar helaas waren de maten niet groot genoeg voor mijn nichtjes.
Tot ik een oproep zag staan voor testers voor de grotere maten.
Mijn overlock moest binnen, dus gaf ik mezelf in eerste instantie niet op om te testen, maar toen las ik dat ze nog testers zochten voor een 9 jaar. Mijn oudste nichtje Jinte heeft die maat, dus me toch maar opgegeven en ik mocht het topje maken.

Wat ik leuk vind aan het patroon, is dat je niet alle papieren moet afprinten. Het topje kan je bijvoorbeeld apart afprinten. Geen onnodig afprinten van papieren die achteraf voor de vuilbak zijn.
Het is een duidelijke tutorial, en het topje in dit geval was redelijk snel klaar (met de overlock zou het iets sneller geweest zijn)

Dit is het resultaat. Een beetje lang, maar dat is intussen aangepast in het patroontje.
Jinte is er heel blij mee en Tissa heeft er ondertussen ook eentje besteld. Hetzelfde stofje, maar dan een oranje strik.


 

patroontje: Summer surprize van Sofilantjes
hier aan te kopen, tot 19 juni is er een korting van 30% met de code RP30OFF
of hier (korting is al in de prijs verrekend)
stofje: Lillestof, bij Fino in Fondo

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts