Puppies²

2 keer op een week op puppybezoek, leuk, leuk, leuk!

Zondag ging ik naar de pupjes kijken van Chara en Pierre.
5 blauwschimmel Engelse cockertjes, 3 reutjes en 2 teefjes.
Wat zijn puppies toch schattig!

Mama Chara

 

De melkbar is open :-)
 


Oeps...
 
 
 
 Dat is beter!
 
 
 
Slaapkopje <3
 

 
De tuin verkennen
 

 
 
Kusje!
 

 
 
Wie heeft er mij wakker gemaakt!?
 


Toch handige kussentjes, die broertjes/ zusjes :-)
 









En het puppybezoekje van vandaag was aan Nouki, het puppy'tje van mijn tante.
Een 11 weken oud schapendoespupje.


Hello, it's me, Nouki!
 


 
Ik kan heel lief kijken
 


 
Maar heb wel hele scherpe tandjes :-P
 


 
Lief wezen bij het baasje op schoot...
 

 
 
Beentje knabbelen




Van dat poseren en op beentjes knabbelen wordt je moe
 



 
 
Heeeel moe...
 



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts